Stressigt? JAJAMENSAM!

Nu har man precis ätit klar, det va gott. Efter en lång resa och inte sovit på 48 timmar så var man ganska trött så man inte visste vad man gjorde. Skulle göra ett Examinations uppgift på min kurs och efter att ha sovit lite så gjorde man den men 4 timmar räckte inte. Den sista frågan hann jag inte svara klar, så jag skickade in provet precis in en minut innan den skulle vara inte som tur. Får se om jag får göra klart frågan sen av läraren men men det återste att se. Som sagt efter jag gjorde examinations uppgiften så åt vi och vart precis klar, nu sitter jag har och skriver lite och nu ska jag sätta mig och göra en insändningsuppgift som ska vara inne idag men den ska vara inne senast lite innan kl.00.00. Så nu blir det att förska bli klar med den så får jag uppdatera lite senare.

Ha det bra alla.. =)


/ C ♥



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback