Tillbaka i Eskilstuna

Så nu har man kommit hem från Oslo, det va roligt att vara där, dock lite jobbigt med väskorna men det va värt det, gick ner 4-5 kilo oxå =) vilket är bara bra. blev att komma hem och städa lite och laga mat och det va gott. Sen somna jag i soffan en liten stund då jag inte hade sovit på över ett dygnt, då vi åkte 07.25 från oslo och somnade halv 4  så blev bara 1.5 timmes sömn innan man satt sig på tåget. Men men nu är man hemma och tar det lugnt. imorgon(idag) blir det att göra lite små ärende, sen ta min vanliga promenad, då jag blev van i oslo att gå en minst en halv timme varje dag. Då blir det att promenera och hämta mitt paket som har kommit =) ska blir spännande. Sen blir det baka lite kaka och bröd så att man har och en riktigt god kaka till Vampire Diaries season start som börjar på 3:e seson, längtar som en dåre =)

Det roliga som hände idag var att jag gick in i gallerian och köpte ett cigg paket i kiosken och jag betalade med en 50 lapp, och skulle få som växel 9 kr men ist fick jag 69 tillbaka =) heheh då var jag lite glad ehehe, fick ett cigg paket gratis och fick 20 kr mer.

Ne nu blir det fixa lite fika med syrran och kolla på en film sen blir det sova.
Ha det bra alla.


Bjuder på några bilder från Oslo =)


















Flera bilder kommer imorn(idag)

xoxo
/C




Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback