Rolig vecka =)

Har inte bloggat på ett tag, inte direkt haft tid. Gjort lite grejer man skulle göra och nu har jag fått det gjort =) varit med lite vänner =) bland annat Malin, Tobbe, Thess, Annelie och några till =) Varit roligt då man har gjort lite grejer. Helgen blir att ta det lugnt och plugga lite. I veckan som kommer blir det träna och ut och promenera en hel del då jag redan gått ner 6 kilo på 3 veckor, så blir att bara fortsätta med det =) Känns underbar. Sen blir det åka till västerås och prata med nån gubbe på röda korset angående min hjärt och lugnräddningskurs för att se när jag kan göra utbildningen så jag har det klar. Sen får vi se om det händer något spännande under vecka ;)
Ne nu blir det att försöka blogga lite oftare iaf =)





You are allways on mig mind and heart ♥


XOXO
C



Kommentarer


Namn:
Kom ihåg mig?
E-postadress: (publiceras ej)

Hemsida/Bloggadress:


Din kommentar:


Trackback